Tile 1 |
Modül 1: Etkinlik 1 Tartışma |
İlk etkinliğimiz için öncelikle etkinliğin başında sizin için verilen örnek olaya yönelik hazırladığınız soruları paylaşınız. Oluşturduğunuz soruları aşağıda verilen sorular ile karşılaştırınız. Aşağıda verilen soruların yanıtlarını da içeren bir yansıtma raporu yazarak tartışma panosunda ... |
0 |
|
Modül 1: Etkinlik 2 Tartışma |
İkinci etkinliğimiz için aşağıdaki soruları okuyun ve ardından tartışma formuna cevabınızı yazınız. Sizce neden AEK bu tarihte ortaya çıkmıştır? Her teknolojik gelişmenin açık ve uzaktan öğrenmede bir başka gelişim ve/veya değişime neden olduğunu düşünürsek AEK’in ortaya çıkışını tetikleyen nedir?... |
0 |
|
Modül 1: Etkinlik 3 Tartışma |
Üçüncü etkinliğimiz için öncelikle etkinliğin başında sizin için verilen örnek olaya yönelik hazırladığınız soruları paylaşınız. Oluşturduğunuz soruları aşağıda verilen sorular ile karşılaştırınız. Aşağıda verilen soruların yanıtlarını da içeren bir yansıtma raporu yazarak tartışma panosunda ... |
0 |
|
Modül 1: Etkinlik 4 Tartışma |
Açık eğitim kaynakları hangi türlerde olabilir ? Belli bir tür kısıtlaması yapılabilir mi? Lütfen aşağıdaki videonun açık eğitim kaynağı olup olmadığını belirlemeye çalışın. Bunu yaparken aşağıdaki sorulara yönelik cevaplarınızı paylaşınız. - Yukarıdaki kaynağa erişim için izin almam gerekiyor ...
|
0 |
|
Tile 2 |
Modül 2: Etkinlik 1 Tartışma |
Sizinle paylaşılan videoyu izleyin daha sonra AEK'leri bulmanızı kolaylaştıracak stratejileri listeleyip burada yazıp paylaşınız. Görüşlerinizi iletmek için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin: 1- Aşağıda yer alan "Yanıtla" düğmesine tıklayın. 2- "Mesaj" alanına görüşlerinizi yazın. 3- "Gönderiyi ... |
0 |
|
Modül 2: Etkinlik 2 Tartışma |
İncelediğiniz AEK kaynağının değerlendirme listesini buraya ekleyip bunları niye seçtiğinizi açıklayınız. |
0 |
|
Modül 2: Etkinlik 3 Uygulama |
İnfografikte öğrendikleriniz doğrultusunda kendi alanınız ile ilgili seçtiğiniz açık eğitim kaynaklarını, 5R kapsamında Revise özelliğine göre kullanınız. Hazırladığınız içerikle ilgili link veya ekran fotoğrafı paylaşıp, nasıl düzenlediğinizi açıklayınız. |
0 |
|
Modül 2: Etkinlik 4 Tartışma |
1. Burada iki etkinliğiniz bulunmaktadır. Öncellikle Open Attribution Builder aracını kullanıp bir esere atıf verin ve burada paylaşınız. Sonra başka atıf verme araçlarını araştırarak onları da bu formda açıklayınız ve bu araçlardan birini kullanarak bir esere atıf verip onu da burada ... |
0 |
|
Tile 3 |
Modül 3 Etkinlik 1: Tartışma Panosu |
Adım 1: Durağan Görseller, Basılı ve İşitsel Öğrenme Kaynakları Üretelim! sayfasındaki örnek olay için oluşturduğunuz örnek soruları bu tartışma panosunda paylaşınız. Adım 2: Kendi oluşturduğunuz soruları örnek sorularla arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışınız. Örnek sorulara aşağıdaki bağlantıya ... |
0 |
|
Modül 3 Etkinlik 2: Tartışma Panosu |
Adım 1:Animasyon Üretelim! sayfasındaki örnek olay için oluşturduğunuz örnek soruları bu tartışma panosunda paylaşınız. Adım 2: Kendi oluşturduğunuz soruları örnek sorularla arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışınız. Örnek sorulara aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Modül 3 Etkinlik 2 ... |
0 |
|
Modül 3 Etkinlik 3: Tartışma Panosu |
Adım 1: Video Üretelim! sayfasındaki örnek olay için oluşturduğunuz örnek soruları bu tartışma panosunda paylaşınız. Adım 2: Kendi oluşturduğunuz soruları örnek sorularla arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışınız. Örnek sorulara aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Modül 3 Etkinlik 3 Örnek... |
0 |
|
Modül 3 Etkinlik 4: Tartışma Panosu |
Adım 1: Etkileşimli Öğrenme Kaynağı Üretelim! sayfasındaki örnek olay için oluşturduğunuz örnek soruları bu tartışma panosunda paylaşınız. Adım 2: Kendi oluşturduğunuz soruları örnek sorularla arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışınız. Örnek sorulara aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Mo... |
0 |
|
Modül 3 Etkinlik 5: Tartışma Panosu |
Adım 1: Açık Eğitim Kaynağı Türünü Seçelim! sayfasındaki örnek olay için oluşturduğunuz örnek soruları bu tartışma panosunda paylaşınız. Adım 2: Kendi oluşturduğunuz soruları örnek sorularla arasındaki ilişkiyi anlamaya çalışınız. Örnek sorulara aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Modü... |
0 |
|
Modül 3 Kapatırken |
Tüm etkinlikleri gerçekleştirdiyseniz artık bu modülü bitirebilirsiniz. Ancak yeni konuya başlamadan önce sizden bir ricamız daha var. Lütfen bu konuya ilişkin deneyimlerinizi (öğrendiklerinizi) ve üzerinde durulması gereken noktaları Modül 3: Kapatırken tartışma panosunda paylaşınız. Modül 3 ... |
0 |
|
Tile 4 |
Modül 4 Etkinlik 1: Tartışma. Kamu alanı ve kamu malı kavramlarını tanıyalım! |
1. Türkiye’de kamu malına yönelik yurt dışındaki benzer bir anlayış geliştirmek için ne yapılabilir? 2. Etkinlik başındaki örnek olayı aklınızda bulundurarak sorular hakkında düşününüz. Projede kullanılan eserler kamu malı mıdır? Bu eserlerin kamu malı olması için belli bir süre geçmesi gerekli ... |
0 |
|
Modül 4 Etkinlik 2: Tartışma. Açık lisansları sıralayalım ve karşılaştıralım! |
|
0 |
|
Modül 4 Etkinlik 3: Tartışma. Creative Commons lisanslarını açıklayalım! |
Creative Commons (CC) lisans türleri ve kapsamları hakkında fikir sahibi olmak için, aşağıda sıralanan her bir lisans türünün görseli üzerine tıklayarak okuyunuz. Creative Commons lisans türleri ile tanıştığınıza göre, farklı lisans bileşenleriyle ilgili düşünceleriniz nelerdir?  | Atıf ... |
|
0 |
|
Modül 4 Etkinlik 4: Tartışma. Açık eğitim kaynağı için doğru lisansı seçelim! |
  Lisans türü akış şeması ve lisans seçiciyi kullanıp, - Başarılı bir şekilde lisansınızı elde ettiyseniz nasıl bir yol izlediğinizi ve ne hissettiğinizi,
- Başarılı olamadıysanız neleri yaptığınızı ve neleri yapamadığınızı anlatınız.
Lütfen Modül 4: Etkinlik 4'de yer alan ve yukarıda da tekrarlanan ... |
0 |
|
Modül 4 Etkinlik 5: Tartışma. Açık eğitim kaynağını doğru ortamda paylaşalım! |
Bu modülde neleri keşfettiniz? Neleri beğendiniz ya da beğenmediniz? Açık eğitim kaynaklarının lisanslanması, paylaşılması konusunda düşünceleriniz neler? Lütfen Modül 4: Etkinlik 5'de yer alan ve yukarıda da tekrarlanan soruyu yanıtlamak için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin: |
0 |
|
Tile 5 |
Modül 5 Etkinlik 1: Tartışma. Kavram Haritası Oluşturma |
Modül 5: Etkinlik 1: Adım 2'de oluşturmuş olduğunuz kavram haritasını aşağıdaki tartışma bölümüne ekleyiniz. Ekledikten sonra Adım 2'de eklenen kavram haritası ile karşılaştırınız. Görüşlerinizi iletmek için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin: 1- Aşağıda yer alan "Yanıtla" düğmesine tıklayın. 2- ... |
0 |
|
Modül 5 Etkinlik 1: Tartışma. Video Oluşturma |
Açık eğitim kaynağı sizin için nedir, yaygınlaştırılabilir olması için neler yapılabilir? sorularına yönelik bir video hazırlamanız gerekmektedir. Bu videoyu hazırlarken aşağıdaki araçlardan faydalanabilirsiniz: Görüşlerinizi iletmek için aşağıdaki işlemleri ... |
0 |
|
Modül 5 Etkinlik 2: Tartışma. Blog Oluşturma |
Bu adımda, UNESCO tavsiyeleri doğrultusunda YÖK bağlamında neler yapılabileceğine dair içeriklerinizi paylaşmak için blog oluşturmanız beklenmektedir. Ücretsiz olarak blog oluşturmak isterseniz Blogger platformunu kullanınız. Hazırlamış olduğunuz blogların linkini aşağıdaki tartışma bölümüne ... |
0 |